Ota yhteyttä

Lösningar

Vi skapar e-handelsupplevelser som ökar kundengagemang och försäljning i olika kanaler.

Utveckla och engagera din kundbas

Vårt mål är att hjälpa nätbutiker att öka sin engagerade kundbas och skapa upplevelser som tar kundrelationerna bortom enskilda köp. Här är några viktiga sätt på vilka vi hjälper våra kunder att lyckas:

Bygga kundrelationer

Vi utnyttjar data för att förstå kunderna och för att personanpassa e-handelsupplevelsen.

Berättelsen och värderingarna fram

Vi stärker ditt varumärkes berättelse och värderingar så att kunderna kan känna en äkta koppling.

Att lära sig om kunder

Vi samlar in kundfeedback som styr produktutveckling och innovationer.

Fördjupning av produktanvändning

Vi erbjuder innehåll och resurser för att maximera kundnöjdheten.

Lanseringarnas synlighet

Vi ökar förväntan och entusiasm inför lanseringen av nya produkter.

Direktförsäljning till kunder

Vi förenklar köpupplevelsen genom e-handel och erbjuder enkelhet för kunderna.

Exklusiv tillgång

Vi erbjuder speciella produktfördelar som skapar mervärde för kunderna.

Öka kundlojaliteten

Vi uppmuntrar kunder att återvända genom till exempel beställningar, lojalitetsprogram och kampanjkoder.

Öka produktens synlighet

Vi gör köpupplevelsen smidig och vägleder kunder att hitta dina produkter online och i butiker.

Vår kärnkompetens

Growlyns kärnkompetens fokuserar på utveckling av nätbutiker, marknadsföring och kontinuerligt stöd, som alla syftar till att öka onlineverksamheten och stärka kundrelationerna.

Shopify-integraatiot

Shopify-webbutiker

Vi planerar och genomför Shopify-webbutiker för ditt företags behov – vare sig det handlar om en helt ny webbutik, en uppdatering av den nuvarande webbplatsen eller en plattformsbyte till Shopify.

Revision och utvecklingsplan för e-handel

En omfattande analys av din webbutiks prestanda och utvecklingsområden, med vilken vi skapar en konkret plan för att optimera webbplatsen och stödja tillväxt.

Optimering av kundresan

Vi förbättrar kundupplevelsen i alla kontaktpunkter inom e-handeln och säkerställer att dina kunder engagerar sig, konverterar och återkommer.

Dessa tjänster erbjuder vi

Growly erbjuder omfattande tjänster som stöder tillväxt och framgång för din webbutik på alla områden. Vi kombinerar expert design, teknisk implementering och strategisk marknadsföring så att du kan fokusera på att utveckla din verksamhet.

Forskning och analys

Kundundersökning

Analys och rapportering

Testning av användarupplevelse och konverteringsoptimering

Intervjuer och enkäter

Webbutik

Revision av nätbutik

Användarupplevelse och design (UX & Design)

Kundupplevelse och teknisk strategi

Design och genomförande av Shopify-webbutik

Shopify-plattformsbyten och överföringar

Konverteringsoptimering

Prestandaoptimering

Tillgänglighet och åtkomlighet

Shopify-integrationer och teknisk konsultation

Internationella nätbutiker

Roadmapping och releasehantering

Multikanalhandel

Shopify POS-kassasystem

Att etablera en B2B-webbutik på Shopify

Shopify supporttjänster

Digital marknadsföring

Hur vi arbetar

Vi har utvecklat en process som smidigt driver utvecklingen av din webbutik framåt och hjälper dig:

01. Förstå dina behov och nå rätt målgrupp

Vi börjar med att kartlägga dina e-handelsbehov, affärsmål och målgrupp. Detta lägger grunden för allt från design till marknadsföringsinriktning.

02. Skräddarsy en plan för tillväxt och kundresa

Vi utarbetar en strategisk plan som kombinerar ditt varumärkes utseende, kundernas köpresa och marknadsföringskanaler för att passa dina tillväxtmål.

03. Bygga en sömlös och attraktiv nätbutik

Våra experter genomför den tekniska utvecklingen och visuella designen av e-handeln för att kundupplevelsen ska vara intuitiv och engagerande.

04. För att optimera användbarhet, marknadsföring och prestanda

Vi testar din webbutik grundligt för att säkerställa att alla funktioner, sökmotorsynlighet och marknadsföringsverktyg stöder butikens mål.

05. För smidig publicering och marknadsföringsstart

Vi lanserar webbutiken smidigt och initierar nödvändiga marknadsföringsåtgärder samt erbjuder utbildning för att göra hanteringen av webbutiken enkel för dig.

06. Att utöka din kundbas och utveckla kundresan

Vi erbjuder kontinuerligt stöd samt utveckling av marknadsföring och kundresa, så att din webbutik växer och kunderna engagerar sig långsiktigt.

Bekanta dig med våra utförda arbeten

Visa allt

Toive – Vastuullinen ja ajaton tyyli nyt uudessa Shopify-verkkokaupassa - Growly Oy

Toive - Ansvarsfull och tidlös stil nu i den nya Shopify onlinebutiken

Önskan började 2016, ursprungligen under namnet RIVA Clothing, men varumärket förnyades 2024 med ett nytt namn som speglar dess verksamhet och värderingar ännu bättre. Önskemålet representerar ansvar, tidlöshet och att uppfylla kundernas önskemål. Företaget hjälper sina kunder att bygga hållbara...

Läs mer

FitWood – Verkkokaupan uudistus ja B2B-myyntialueen rakentaminen - Growly Oy

FitWood – Renovering av webbutiken och uppbyggnad av B2B-försäljningsområdet

FitWood är ett finskt företag som tillverkar vackra och hållbara björkplywoodprodukter för en aktiv vardag. Deras produkter är designade för att stödja hela familjens välbefinnande med en naturinspirerad design som passar varje hem. Problem FitWoods tidigare WooCommerce onlinebutik mötte inte...

Läs mer

Puustjärven Kello ja Kulta – Perinteikäs kello- ja koruliike uudelle tasolle - Growly Oy

Puustjärvi Kello ja Kulta – En traditionell klock- och smyckesbutik till en ny nivå

Puustjärvi Kello ja Kulta är en traditionell finsk smyckes- och klockbutik som har erbjudit kvalitetsklockor och smycken i årtionden. Deras produkter representerar kvalitet och elegans och Puustjärvi är känt för sin pålitliga kundservice. ProblemPuustjärvi använde den gamla nätbutiken Nethit (numera...

Läs mer

Aarrelabel – Shopify-alustan uudistus ja B2B-ratkaisut parantamaan liiketoimintaa - Growly Oy

Aarrelabel – Förnyelse av Shopify-plattformen och B2B-lösningar för att förbättra verksamheten

Aarrelabel, som grundades 2011, är ett klädmärke från Birkaland som kombinerar noga utvalda material och egen produktion. År 2016, i och med ägarbytet, fick Aarrelabel sällskap av ett syföretag som ägs av systrarna Keski-Vähälä, Black Moda Portugal Lda, som sköter...

Läs mer

Kure – Suomalaisen designin erikoisliike siirtyi Shopifyhin ja otti käyttöön POS-järjestelmän - Growly Oy

Kure – Den finska designspecialbutiken flyttade till Shopify och implementerade ett POS-system

Kure är en finsk designspecialbutik som grundades 2017, belägen i centrala Uleåborg, Kauppakortteli Pekur. Kures utbud omfattar kläder, accessoarer och inredningsprodukter från mer än 80 finska varumärken. Kure föddes ur passionen hos tre vänner som brinner för finsk design för...

Läs mer

Kaiko – Muotia hyvän tekemisen puolesta - Growly Oy

Kaiko – Mode för att göra gott

Kaiko utgick från viljan att kombinera mode och etik. Kärnan i varumärket är socialt ansvar: Kaiko tillverkar inte bara sina produkter på ett transparent sätt, utan riktar också 7 % av vinsten av varje produkt som säljs till utbildning och...

Läs mer