Snurre, en garnbutik för naturgarn, grundades 2011 och är känd för att erbjuda rena naturgarner och material. Snurre menar att gör-det-själv har inga gränser och erbjuder sina kunder ett brett utbud av färger och material som inspirerar till kreativitet och hantverk.
Problem
Snurres webbutik behövde uppdatering och modernisering. Det gamla temat med näthandel uppfyllde inte längre dagens krav, och kundupplevelsen blev lidande. Dessutom ville Snurre implementera ett lojalitetsprogram som tidigare inte fanns i butiken. För att lösa dessa utmaningar beslutades att förnya webbutiken och gå över till att använda ett tema som matchar Snurres önskemål på Shopify-plattformen.
Prestation
Vi implementerade en webbutiksreform för Snurrell på Shopify-plattformen. Denna reform förbättrade butikens funktionalitet och kundupplevelse avsevärt, och erbjöd kunderna en smidigare shoppingupplevelse och ett bättre användargränssnitt.
Lösning
Med reformen av webbutiken kan Snurre erbjuda sina kunder en ännu smidigare och trevligare köpupplevelse. Den nya Shopify-plattformen möjliggör effektivare hantering och bredare möjligheter till kundservice och upplevelse, vilket stödjer Snurres mål att inspirera och entusiasmera hantverksälskare.
Dela:
MÄHÖNE – Underkläders webbutik och marknadsföringsframgångar
Admescope – den ledande leverantören av ADME-Tox-tjänster expanderar till onlinehandel